Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie.
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@verbumikon.pl lub telefonicznie: 607499216
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: info@verbumikon.pl lub telefonicznie: 507499216
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach.
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje o złożonym zamówieniu. Na bieżąco będziemy Cię również informować o zmianach statusu realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
W zależności od ilości i wagi zamówionych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- paczkomat InPost
- Kurier (lista przewoźników do wyboru w Sklepie)
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe
- przelewy24
Niestety nie ma takiej możliwości. Ze względu na zwolnienie z kasy fiskalnej towar musi być wysłany do odbiorcy.
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które można wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu jego złożenia, później edycja jest niemożliwa. Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie (dane do wysyłki, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej: info@verbumikon.pl lub telefonicznie: 507499216
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu jego złożenia. Po złożeniu zamówienia, nie można go anulować. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, a skontaktuj się z nami: info@verbumikon.pl lub telefonicznie: 507499216
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję. Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami: info@verbumikon.pl lub telefonicznie: 507499216
W przypadku, gdy chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami: info@verbumikon.pl lub telefonicznie: 507499216
Tak, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością oraz mieć przyczepione oryginalne metki.